آخرین اخبار
همایش ملی روشهای نوین احصاء درآمدهای پایدار شهرداریهای کشور

همایش ملی روشهای نوین احصاء درآمدهای پایدار شهرداریهای کشور

همایش ملی روشهای نوین احصاء درآمدهای پایدار شهرداریهای کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی روزهای چهار شنبه و پنجشنبه ششم و هفتم بهمن ۱۳۹۵ در ساری برگزار شد .
در این همایش دو روزه که با حضور تعدادی از شهرداران ، اعضای شوراهای اسلامی شهرها ، معاونان و مدیران مالی و درآمد برخی شهرداریها برگزار شد اساتید برتر کشوری نسبت به ارائه مطالب و سخنرانی نمودند.
داود ندیم ، از اساتید حوزه سرمایه گذاری شهرداریهای کشور ، ضمن ارائه دو سخنرانی ، تجربیات جهانی شهرهای توسعه یافته را بیان نموده و جایگاه شهرهای کشورمان را در حوزه سرمایه گذاری بیان نمودند.
ندیم گفت : مطابق سیستم جدید ۷-۴-۱ برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ابتدا ایجاد باور و تغییر نگرش در دستگاههای اجرایی کشور نیاز است و سپس باید چهار زیر ساخت قانونی ، فرآیندی ، فرهنگی و ساختاری بعنوان ریل حرکت برای توسعه شهرها ایجاد شود و متعاقبا لکوموتیو توسعه بعد از هفت ایستگاه ( مطالعات ، بسته های مشارکتی ، مجوزها ، بازاریابی ، فراخوان ، قرارداد و نظارت ) به سرمنزل مقصود خواهد رسید.
داود ندیم گفت : اقدامات خوبی توسط دولت برای تحقق مدل مذکور در حال انجام است از آن جمله میتوان به تدوین متن لایحه مشارکت عمومی – خصوصی توسط سازمان برنامه و بودجه و ارائه آن به هیات وزیران دانست که در صورت تصویب و ابلاغ آن ، تحول خاصی در عملکرد کلی دستگاههای اجرایی مشاهده خواهد شد . ایشان افزودند : این لایحه به مثابه تاسیس خط تولید جدید توسعه در کشور میباشد و به میزان قابل توجهی نسبت به ایجاد اشتغال و ورود سرمایه های خارجی و نیز فعال شدن سرمایه های داخلی کمک خواهد نمود.
در پایان این همایش ملی ، از آقای داود ندیم بعنوان چهره ماندگار سرمایه گذاری شهرداریهای کشور ، تجلیل بعمل آمد .
از برنامه های دیگر این همایش ، تقدیر از شهرداری های عملگرا در حوزه سرمایه گذاری با اهدای لوح تقدیر و نیز رونمایی از کتاب ” مدیریت آموزش سازمانی با تاکید بر توسعه سرمایه شهری ” تالیف اساتید محترم آقایان دکتر پورزرندی و دکتر طباطبایی بود .

 

photo_2017-01-29_23-29-32photo_2017-01-29_23-19-56

طراحی سایت