شهرداری کرمانشاه با همکاری استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه و مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، نسبت به برگزاری کارگاههای تخصصی و آکادمیک حوزه سرمایه گذاری اقدام مینماید.
در ادامه برگزاری سلسله کارگاههای اقتصاد شهری ، روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ با حضور دو نفر از اساتید کشوری ، کارگاه آموزشی برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهر ( CDS) با محوریت شهر کرمانشاه با شرکت بیش از یکصد و ده نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری کرمانشاه و مدیران و کارشناسان تعدادی از سایرشهرداریها ی استان کرمانشاه برگزار شد.
این کارگاه تخصصی با ارائه دو نفر از اساتید متخصص مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، آقای دکتر علیلو ( عضو هیئت علمی دانشگاههای تبریز ) و آقای مهندس علی کرباسی ( دانش آموخته برندینگ از لیون فرانسه ) بانجام رسید.
در این کارگاه تخصصی ، آخرین یافته های علمی جهان در حوزه برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهر cds و مباحث مربوطه و تجربیات جهانی و شهر کرمانشاه و نیز فرآیند ونحوه انجام مطالعات و ساخت برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهرکرمانشاه و نحوه تفکر سیستمی و سیستم سازی ارائه گردید.
داود ندیم ، موسس مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت با اعلام این خبر افزود : مطابق مدل ۷-۴-۱ سیستم سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ، برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، اولین گام اجرایی عبارت از ” مطالعات ” میباشد که در سه رده ی زیر انجام میپذیرد:
- مطالعات CDS استراتژی توسعه شهر و تدوین برنامه راهبردی در این خصوص.
- مطالعات برندینگ شهری در دو سطح ملی و بین الملل .
- مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاری و تدوین برنامه اجرایی ۵ و یک ساله با برشهای یک ماهه.
شایان ذکر است که مطالعات CDS ، برندینگ و سرمایه گذاری شهر کرمانشاه در حال انجام است ونتایج آن تا اسفند سالجاری اعلام خواهد شد و خروجی این مطالعات اعلام لیست فرصتهای سرمایه گذاری برای شهر کرمانشاه با افق و چشم انداز بیست ساله آن میباشد. در سال آتی نیز تعدادی از همین فرصتها تبدیل به بسته مشارکتی شده و مراحل اخذ مجوزها و بازاریابی داخلی و خارجی اقدام میشود.
شایان ذکر است که پرسشنامه الکترونیکی مربوط به مطالعات چشم انداز بیست ساله کرمانشاه بر روی وب سایت مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت تحت آدرس: www.nadimiran.ir قرار داده شده است و علاقمندان میتوانند نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.