آخرین اخبار
کرمانشاه ، پیشرو در آموزش برندینگ شهری

کرمانشاه ، پیشرو در آموزش برندینگ شهری

photo_2016-12-17_23-52-21 photo_2016-12-17_23-53-05

شهرداری کرمانشاه  با همکاری  استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه و  مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، نسبت به برگزاری کارگاههای تخصصی و آکادمیک  حوزه سرمایه گذاری اقدام مینماید.

در ادامه برگزاری سلسله کارگاههای اقتصاد شهری ،   روز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ با حضور دو نفر از اساتید کشوری ، کارگاه آموزشی برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهر ( CDS) با  محوریت شهر کرمانشاه با شرکت بیش از  یکصد و ده  نفر از مدیران و کارشناسان  شهرداری  کرمانشاه و مدیران و کارشناسان  تعدادی از سایرشهرداریها ی استان کرمانشاه برگزار شد.

این کارگاه تخصصی  با ارائه دو نفر از اساتید   متخصص مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، آقای دکتر علیلو ( عضو هیئت علمی  دانشگاههای تبریز ) و آقای مهندس علی کرباسی ( دانش آموخته برندینگ از لیون فرانسه )  بانجام رسید.

در این کارگاه تخصصی ، آخرین یافته های علمی جهان در حوزه برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهر cds  و مباحث مربوطه و تجربیات جهانی و  شهر کرمانشاه و نیز  فرآیند ونحوه انجام مطالعات  و ساخت برندینگ شهری و استراتژی توسعه شهرکرمانشاه  و نحوه تفکر سیستمی و سیستم سازی  ارائه گردید.

داود ندیم ، موسس مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت  با اعلام این خبر افزود : مطابق مدل ۷-۴-۱ سیستم سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ، برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ،  اولین گام اجرایی عبارت  از ” مطالعات ” میباشد  که  در سه رده ی زیر  انجام میپذیرد:

  • مطالعات CDS استراتژی توسعه شهر و تدوین برنامه راهبردی در این خصوص.
  • مطالعات برندینگ شهری در دو سطح ملی و بین الملل .
  • مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاری و تدوین برنامه اجرایی ۵ و یک ساله با برشهای یک ماهه.

شایان ذکر است که مطالعات CDS  ، برندینگ  و سرمایه گذاری شهر کرمانشاه  در حال انجام است ونتایج آن تا اسفند سالجاری اعلام خواهد شد و خروجی این مطالعات  اعلام لیست فرصتهای سرمایه گذاری برای شهر کرمانشاه با افق و چشم انداز بیست ساله آن میباشد. در سال آتی نیز تعدادی از همین فرصتها تبدیل به بسته مشارکتی شده  و مراحل اخذ مجوزها و بازاریابی داخلی و خارجی اقدام میشود.

شایان ذکر است که پرسشنامه  الکترونیکی مربوط به  مطالعات چشم انداز بیست ساله کرمانشاه  بر روی وب سایت مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت تحت آدرس:    www.nadimiran.ir    قرار داده شده است و علاقمندان  میتوانند نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام نمایند.

طراحی سایت