فرمانده سپاه عاشورا: اقتصاد مقاومتی نیاز به فرهنگ سازی دارد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: موضوع مهم و حیاتی اقتصاد مقاومتی نیاز به فرهنگ سازی و کار رسانه ای دارد.

به گزارش آناج، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهاد اقتصادی آذربایجان شرقی اظهار کرد: باید حداکثر استفاده از ظرفیت رسانه های نوشتاری و تصویری در جهت تبلیغ و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد که در این رابطه نقش روابط عمومی های مجموعه جهاد سازندگی بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی افزود: باید توجه داشت که پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با روحیه جهادی در سال اقدام و عمل نیاز مبرم و اصلی کشور است که باید همه افراد جامعه به آن اهتمام نشان دهند.
سردار کریمیان، بر تداوم برنامه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و حضور فعال فرماندهان نواحی و مسئولین اقشار و بسیج سازندگی در راستای پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با روحیه جهادی تاکید کرد.
وی افزود: باید روابط عمومی و معاونت فرهنگی بسیج سازندگی با تعامل با قشر رسانه ای استان اقدام جدی در این راستا به عمل آورند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه ایجاد قطب های تولیدی و صنایع تبدیلی در نواحی و اقشار در اولویت است، گفت: طرح های پیشنهادی در قالب قطب اقتصادی با مطالعه و بررسی لازم حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه تهیه و برای تصویب برنامه سال ۹۵ به سازمان بسیج سازندگی ارسال و بسیج اقشار مجاز به معرفی قطب تولیدی و اقتصادی هستند.
سرهنگ صفر قائمی با بیان اینکه یکی از مشکلات واحدهای فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است، افزود: در جهت حمایت از تولید کنندگان، پشتیبانی و بازاریابی محصولات در اولویت برنامه های موسسه نگار نصر، بسیج اصناف و بسیج سازندگی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از فرایندهای اجرا و عملیاتی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی تعامل با دستگاه های مرتبط است، مقرر شده بسیج سازندگی تعاملات لازم را ایجاد و فرماندهان نواحی از ظرفیت شهرستانی به نحو مطلوب استفاده نمایند.
قائمی از دستور کار قرار گرفتن ارزیابی عملکرد و شناسایی آسیب ها از سوی بسیج اقشار، نواحی و بسیج سازندگی در سال ۹۵ خبر داد و گفت: در این راستا اقشار مرتبط جهت راه اندازی کارگروه های تخصصی، میزهای تخصصی را به درخواست سازمان بسیج سازندگی در بدنه اقشار بسیج فعال نمایند.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت