امام جمعه جهرم بر لزوم همکاری آحاد مردم و مسئولین جهت توسعه شهر تاکید نمودند.

داود ندیم ، موسس اولین مدرسه  مجازی سرمایه گذاری کشور و دبیر کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور  ، روز جمعه  اول خرداد ۱۳۹۴  در نماز جمعه ی شهر جهرم که به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین  دکتر دژ کام  اقامه شد   حضور یافتند .

نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان جهرم و امام جمعه جهرم  در خطبه دوم  نماز جمعه ، تاکید  بر همکاری و مشارکت همه آحاد مردم و مسوولین در توسعه  شهر  را  داشتند.

بین الصلاتین نیز ذاکر اهل بیت آقای حاج مهدی میرزایی بمناسبت سوم  شعبان  و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه ، مدیحه سرایی نمودند . در دهها نقطه از شهر و در مسیر نماز جمعه نیز به مناسبت این ایام فرخنده ، شربت و نذورات پخش میکردند.

ندیم در این باره  گفت:

بی شک میتوانم بگویم که نماز جمعه ی این شهر یکی از پر شکوهترین و پر ازدحام ترین نمازجمعه های کشور است  ، شنیده بودم که جهرم مردمانی مذهبی و معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی دارد  اما  مشاهده حضور سیل خروشان مردم در نماز جمعه  این شنیده را  برایم باثبات رساند.

شایان ذکر است آقای ندیم بنا به دعوت شهردار جهرم ، جهت تبادل نظر برای تدوین مسیر توسعه جهرم با مدل ۷-۴  در این شهر حضور یافته بودند و چندین جلسه کارشناسی در شورا و شهرداری برگزار نمودند.

   ایشان بعد از مطالعه اولیه محیط و مذاکرات لازم با مسوولین امر نسبت به ارائه برنامه دوماهه برای استقرار سیستم سرمایه گذاری به شهرداری  اقدام نمودند.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت